19 Mart 2020 Perşembe

Amacımız

Dünyadaki gelişmeler, kendi hayatımızda karşılaştığımız durum ve olaylar zaman zaman enerjimizi düşürmemize neden olabiliyor. Dünya olarak geçirdiğimiz bu tedirgin edici günlerde kendimizle bağımızı güçlendirmek, bu süreci hem kendimiz hem de çevremizdeki kişiler için daha rahat atlatmamızı sağlayacaktır.

Kendimi tedirgin hissediyorum.
Bilinçli kararlar almak konusunda zorluk çekiyorum.
Odaklanmam gereken konulara odaklanamıyorum.
Geleceğin daha iyi olacağını düşünemiyorum.
Hayatımın hangi yöne gittiğini kestiremiyorum.
Etrafımda olan olayları kontrol edemediğimi hissediyorum vb sorular sizin de aklınızı kurcalıyorsa, 

Koçluk Zamanı’na başvurabilir ve bu ağdaki koçlardan biri ile eşleşerek online olarak koçluk alabilirsiniz.


Panik düşüncesinden uzaklaşıp kendi enerjimize yoğunlaşarak zorlukların üstesinden hep birlikte daha rahat bir şekilde gelmeyi amaçlıyoruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalışma Şeklimiz ve Başvuru

Koçun yönlendirmesine göre;  ⦁ En az 2, en fazla 6 online görüşme yapılacaktır.  ⦁ Seans süresi 30 – 45 dakika arasında olacaktır. ...